Sayı Forum yetkililerimiz;
Forumda konu açtıktan sonra düzeltme tuşuna basıp işlem yapıyorum.
Kaydet dediğimd değişikliklerin kaydedilmesine izin vermiyor.
Bakabilirmisiniz

#1
Sayı Forum yetkililerimiz;
Forumda konu açtıktan sonra düzeltme tuşuna basıp işlem yapıyorum.
Kaydet dediğimd değişikliklerin kaydedilmesine izin vermiyor.
Bakabilirmisiniz

#2
bir test edelim
Düzenleme Testi
bende sorun yok,düzenleme normal olarak çalışıyor,yalnız şöyle bir durum var,bir üye,açtığı konunun düzenlemesi için belli bir zamanı var,bu zaman bittiğinde düzenleme yapılamıyor,yinede garaveli ustaya sormak gerek
-----------------
Bugün, 16:18 de cevap verdim,yaklaşık 5dakika sonra düzenleme oldu bende
Konu telase tarafından (29.05.26 Saat 16:21 ) değiştirilmiştir.
Şu an 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 konuk)